Inväntar ny vecka...

I fredags var vi till Stefan Ronsén på Redog i Västerås. Stefan har gjort ett fystränings o matschema för mig som vi skall börja följa i morgon!
Självklart så blev det en hälsokoll o undersökning innan o jag hade inga som helst skavanker=) Så det blir till att tuta o köra. Jag fick även springa på deras löpband för att se vilken hastighet osv som jag bör träna på just nu.

Det ska verkligen bli intressant att se o följa hur jag reagerar på detta. Ang maten så e matte NERVÖS!!! Det är i stort sett dubbelt upp med mat mot vad jag får idag. Matte e ju såååå nervös för att jag ska bli tjock! Hahahaha.
Men nu är det mkt träning, fast matte tycker att det inte e så mkt ändå. Hon trodde att det skulle vara tyngre o mer kondis träning. Svårast är väl att få husse med på noterna. Då jag skall morgon fysas oftast. Matte o husse har i stort sett varannan morgon med mig. Matte får väl gå upp o sätta på mig väskan eller vikterna för att sedan släppa iväg oss. Hihihi.

I övrigt så försöker vi träna lite på elitlydnaden i brukset medfokus på framåtsändande, kryp o skall just nu. Har dock bara blivit ca 1-2 pass i veckan. Men vi ser stora framsteg på just skall o FS=)
Samt så är det ljudträning i bevakning också.

I morgon börjar vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0