Bortlottade...

Matte hade anmält oss till två stycken högre spår nu i höst. Men tyvärr så har vi blivit bortlottade.
Jag börjar fundera om de även lottade bort mattes motivation till hundträning........

Tur att husse springer med mig då o då. I dag blev det 6 km med husse=) Jag har dock ett problem när vi e ute o springer. För offtast så börjar vi springa med någon mera, tex husses bror Andreas. Men sen så orkar inte Andreas i vårat tempo o då har jag lite svårt att skiljas från honom o spriner o tittar bakåt. Men sen när vi börjar att närma oss Andreas igen så vindar jag å lägge rpå en extra spurt! Vilket husse inte uppskattar.....

I helgen blir det en road trip med matte o mattes mormor. Hotel har vi bokat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0