Utställning igen

I dag bar det av till Eskilstuna BK. Vi plockade upp mattes kompis Anna på vägen innan vi mötte upp Aki o Catrin på vägen dit.
Det blev lång väntan innan vi skulle in. Så jag han skrämma en hare på gärdet så att matte fick testa sin biceps styrka.... Jaga jaga jaga!!!

Vi var två stycken i bruksklass i dag. I dag var jag så himla het. Så taggad! Matte hade svårt att hålla mig för att jag ville åt bollen eller kanske Jaffa som Aki även hade... Blev därför lite svårt att springa,grävde mig nästan fram. Vi behövde dock inte springa så mycket. Ovanligt!
Domaren tyckte att jag var riktigt stor så hon tog fram mätstickan!!! Hon satte upp den till 67cm o då stod den rakt in i magen. Matte sa att hon mätte fel men hon sa att det var rätt. Konstigt, på exteriören vid korningen i juli så var jag 66cm. Nu var jag med andra ord ÖVER 70cm!!! Men hon sa att det var någon gräns på +/- 3cm. Det var väl tur de! Vi fick kvalite 1 o kom på en andra plats men inget ck. Kritiken var jätte bra i övrigt.
Vi får vara glada över våran kv1 då flera andra rottisar fick kv2.

Jaffa gjorde en repris av mig. Kv1 med en andra placering utan ck.

Nästa vecka blir det inte så mycket träning med matte i alla fall. Hon ska bort IGEN!! Nu på intro utbildning inom försvaret. Skjuta AK4 o sånt där trams. Så på söndag kväll får jag en titel! Hihi. Tjh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån snygg kille hmmmm

2009-09-27 @ 20:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0