Matte borta på intro i det militära

I dag har matte jobbat hemma så vi tog en sväng nere i Skultuna. Matte hade tänkt att vi skulle träna lite hundmöten. Tror ni att vi mötte några då?? JO, när jag skulle hoppa in i bilen. Matte tycker att det e bra att gå på lite flera ställen än bara hemma. Så det blev lite, "här får du kiss, men inte där" "nu går vi fint" "sitt innan gå över en väg" osv.

På kvällen mötte vi upp Aki o Catrin med hundar o åkte till Sala. Började med spårupptag. D gick jätte bra för Aki´s Frasse. D var hans första gång o det gick klockrent. D andra upptaget med!! Han e nu klar för högre;)

Själva så hade vi STORA o TUNGA problem. Jag var så het så det fanns inte. Det där med att man skall gå 100m på 3min blev snarare, dra matte 100m på 3sek!!! Jag verkligen grävde mig fram. Var visserligen länge sedan vi spårade, men jag har blivit så het på sista tiden. Mycket fys o lite viktminskning har gjort sitt. Väl på spåren så har jag låg nos men det va då d. Matte arg. Hon tröstade sig med att det var väl lika br avi inte kom med på tävlingen.... Jag markerade en metall apport i alla fall! På andra spårupptaget var jag lite lugnare i tempot.

SEn åkte vi till Sala BK o tränade lydnad. Gick riktigt bra. Blev lite störningsträning för mig då Aki körde med Jaffa samtidigt. Mne mest störning blev det för Aki o Jaffa då vi lekte me dmina ÄLSKADE skrikbollar!!!
Hade tänkt att testa stegen för första gången, men det blev så mörkt så vi hoppade d.

I morgon torsdag åker matte i väg till S1 i Enköping. Intro utbildning i det militära. Kommer hem på söndag kväll igen. Får hoppas att husse tar väl han dom mig igen. Tränar med mig osv.


Kommentarer
Postat av: Cattis & Ronia

Du kan kopiera bilderna du vill ha och göra om dom till den storlek du själv vill :) Har glömt o säga det.



Kramar från oss!

2009-09-17 @ 17:28:11
URL: http://www.ronia.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0