Matte äntligen hemma.

Jag blev så glad när matte kom hem!! I vanliga fall brukar jag dissa matte eller husse om de har varit borta en längre tid. Bara för att markera att de har gjort fel. Men nu när matt ekom hem så kunde jag inte det. Jag hade saknat henne så mycket. Hela kvällen var jag busig o gosig om var annat.
Matte har haft det bra i alla fall. Hon var tvärr den enda hundföraren. Slapp sova i tält o det är on väldigt tacksam för! Hon fick bära bår med person på, gasas med tårgas, samt lära sig skjuta med en AK4. Det visade sig att matte var en väldigt bra skytt! Där ser man. Hon har även klarat ett skyddsvaktsprov. Det var riktigt kul tyckte hon. Det var även två av instruktörerna som ville värva matte till sina plutoner. Båda var i insatsstyrkan... Matte tackade nej. Hon skall vara i Sala´s hemvärn.

De tog en massa bilder som matte skulle få hemskickat. Får se om några läggs ut sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0