En härlig helg!

Fredagen jobbade matte hemma då hon skulle köra hennes mormor o morfar till flyget. Detta gjorde att vi kunde ta en skogsrunda mitt på dagen. Fick springa lös i Patrikskogen. D va verkligen länge sedan. Efter rundan så blev det några vändor i sandhögarna. På kvällen hade vi besök av lite vänner så då blev det mys.

Lördagen bjöd på lite sök o lydnad på husses jobb. E ju så otroligt kul där. Efter det så blev det en promenad vid Skultunas ned laggda crossbana. Fick även nu springa lös hela tiden. SEn så åkte vi ned till husses mamma o pappa så fick jag busa lite med Bamse. Eller vi busar inte så mycket. Han e mest rädd för mig. Piper hela tiden. Det ger sig nog med tiden;)

Söndagen var det utställning i Lindesberg. Aki hjälpte oss med dubbelhandling. Han stod med skrikboll utanför ringen. Jag var så taggad att jag drog omkull matte. hihi. Hon såg nog ut som en strandad val när hon slog i backen. Hehehe. Vi fick kvalite 1 igen. Kom på en 3:e plats av 5st så vi kom inte sist i alla fall. Domare var Yvonne Brink. Han som blev 2:a var Ludde som jag gjorde certprovet med. Han fick även ett ck. Grattis!

Efter utställningen så åkte matte o jag till Västerås BK för att träffa Maria o mina boxer flickor!! Var så länge sedan jag fick pussa på dem. D var lika glada o se mig.
Vi tränade på lite moment som kommer i högre. Gick riktigt bra trots med flickorna som störning.

Vi avslutade med att testa STEGEN för första gången!!! Vi tog den lilla. Maria o matte hjälpte mig. Jag hade lite bråttom. Hade noll koll på mina bakben. Trampade både här o där. I bland var jag emellan o ibland utanför stegen. Detta kräver mycket träning!!! Jag brydde mig inte alls om att det ev skulle vara läskigt så det finn sju hopp för mig. Vart mycket levergodis på vägen.

Med andra ord så blev det en härlig helg! Fylld med en massa kul o mys!

Här är  en länk med fotton från Lindesberg som Catrin Hellberg har tagit. Är både hanar o tikar i blandad ålder.

http://picasaweb.google.se/witchan59/UtstallningLindesberg20090927?authkey=Gv1sRgCMWCnomU8PuIfw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0