Vi har testat rutan!!!

I dag jobbar matte hemma. I love it!!!
Vi tog en hyfsad långis i morse o en till vid lunchtiden.

Sen har jag blivit borstad i 30min. Det e tidrekord!!! Jag gillade det skarpt idag! Har inte varit något större fan av att bli borstad innan. Men nu ville jag inte att matte skulle sluta. Gissa om det blev mycket hår!!!! Fäller som tusan nu. Blev en hund till av mig.

Matte har även introducerat rutan för mig i dag. Jag var riktigt klipsk o fattade det hela snabbt. Först så ville jag sätta mig i rutan men sen så funkade det kanon. Vi har testat från olika håll o avstånd. Vi har testat inomhus bara. matte har varit kreativ. Se nedan... Man tager var man haver.


Moppskaft 3st o en soppborste...

Kanske blir det klass 2 ändå.... F-n ta dig Aki & Anna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0