Träffat mina tjejer igen!!

I dag åkte jag o matte till Västerås BK för att träna med Maria o mina fina boxer tjejer.
Matte hjälpte Maria o Svea med att vara störning o att kommendera. Sen så hjälpte Maria oss med det samma. Det blev inte så mycket störning men det var bra i alla fall. Vi hade mest skojj.
Sen var  det dags för stegen igen.
Maria hade fokus på min framdel o matte på min bakdel. hihi. Det gick lite bättre denna gång än den förra. men då var det ju min första gång också... Problemet är att jag har noll koll på mina bakben. Kliver mellan brädorna o på sidan av stegen osv. Denna gång så hoppade jag inte upp i alla fall. Vi tränade stegen på repor. Andra gången gick det lite smidigare. Sen var det vila o Maria körde Elsa.
Efter det så var det vila för oss hundar o te drickande för matte o Maria.

Men sen så fick vi oss ett pass i uppletande. Det e ju så kul. Jag fick leta efter Marias saker o flickorna efter våra saker. Vi vallade en halvuppletande ruta i dag. Lade ut ett föremål i taget. Det blev inga raka skick men jag fick jobba o jag var bra på att springa ända ut. Maria la ut en liten liten mjuk fågel... jag ville döda den. Ruskade o sprang med den till matte. Det var ju ett gose djur... Sen så lade hon ut en brandslang o nylonsrumpor. Kul med lite varierande föremål som inte e mattes.

På eftermiddagen så gick jag, matte o husse lilla spåret i Skultuna innan vi åkte o storhandlade.

I morgon e det fys o på tisdag e det platsliggning o på onsdag e det privatträning. Vila från matte torsdag o fredag. Hon ska på kryssning med jobbet. De kallar det konferans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0