Så var det med vilan...

Det bidde inte så lååång vila från lydnadsträning. Vi var på klubben idag redan. Hann inte ens gå ett dygn.
Vi mötte upp Maria o boxerflickorna på Skultuna BK.
Det börjades med uppletande. 3 föremål som var Marias. Ingen kan klandar mig för att jag inte jobbar i rutan i alla fall. Men olydnad? Ja. Visar matte med handen rakt fram så kan jag lika väl springa åt höger. Komma på inkallning när jag jobbar? Nix. Matte kan väl lika bra ställa sig på mitten av stigen o bara säga leta så fixar jag resten. Hihihi. Full fart har jag i rutan också. Något som e bra i alla fall. Träna träna träna är vad som gäller här.
Efter mig så var det tjejernas tur så jag fick vila i bilen me täcke på. Nu e ju tävlandet slut så nu törs man ha Back on track täcket igen. Matte hörde att de har tagit bort förbudet, vet någon om det stämmer?

Efter Maria hade kört uppletande med flickorna så skulle de gå spår så vi körde lydnad. Vi testade på lite "nya" moment. Skall, fjärrdirrigering, sakta, framåt, inkallning me ställande, läggande under gång till march, fritt följ.
Inkallning me ställande var jag lite för smart för;) Matte kunde lura mig en gång sen började jag trava vid inkallningen för jag visste ju att jag skulle stanna snart. Suck tyckte matte så det blev några vanliga inkallningar ist för att rätta till det. Matte har en ide här.... Men behöver hjälp från någon vid träning.
Sakta har jag lite svårt för. Men det e nytt så det är bara att nöta.
Skall hade jag högt o ihållande. Satt stilla länge men hoppade lite efter ett tag. Matte la även in "tyst" för första gången.


När Maria var klar så var det dags för stegen. Skultuna har en metall/trä stege. De i Västerås som vi har tränat på e i trä vilket gjorde det lite svårare för mig i dag. Jag e ju så fumlig så jag använder även sidorna på stegen o de var i metall vilket gjord det väldigt halt. Jag har fortfarande för bråttom o ingen bakkontroll. Lite bättre men knappt. Vi testade tre gånger o tredje gick bäst. Blir även här mycket träning!!!! Jag tycker att det e så kul därför så bråttom. Blev några "stanna" mitt på stegen för att försöka lugna ned mig.

Tisdag blir det en snabbis på klubben. Kanske kan få någon att hjälpa oss med stegen då??


Kommentarer
Postat av: Ann och Lowa

jättegrattis till Lp I..finfina poäng också=)!!

2009-10-20 @ 08:33:25
URL: http://lowaswebb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0