Privat träning

I går kväll åkte vi till Polis Jocke för att få oss en genomkörare. Max var verkligen på hugget. Han älskar även Jocke vilket e bra för då e han störning i sig. Vi åkte dit med fokus på att träna position. Både i linförhet, frittfölj, inkallningar o läggande tränade vi position. Å vi åkte hem med en fin position!!! Gissa om matte var överlycklig. Vi måste dock underhålla detta nu så att jag inte glömmer...
Det finns med andra ord hopp!!!

Vi tränade i en timme i streck o jag var lika glad o taggad hela vägen igenom. Matte o Jocke blev impade. De fick lite flashbacks sen första gången vi träffade Jocke. Jag gick o såsade ca 0,5-1m bakom matte, hade väl koncentration i ca 5min. Sen var det boooring. Jocke sa till matte att vi var det roligaste ekipaget som han tränar då vi har gjort en sådan utvekling. Inte att vi e bäst utan att vi har förbättrat oss nå så grymt. Å att vi ser ut att trivas ihop. Ser trevlig ut. De e ju kul att höra;)
Matte e så himla glad att hon har tagit kontakt med Jocke. Både jag o matte tycker att det e kul att träna lydnad nu.

Nu ska vi ta vårat sista första pris i helgen!! Ju j-lar är vi redo;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0