Rolig dag!

Vi åkte ned till klubben idag o träffade Peder o Lena. Även Håkan o Tina kom dit.
Peder skulle hjälpa oss med framåtsändande. Å det gjorde han. Fick mycket tips o förslag o det verkar verkligen fungera. Gick verkligen bra detta moment. Så vi ska nöta på så som Peder föreslog. Jag tyckte verkligen att det var skoj. Hade en sån energi idag.

Tanken var att vi även skulle köra uppletande men de andra haderedan vallat av helarutan o vi vill bara ha korridorer än så länge så vi hoppade den biten. Matte fick även tips på stegklättring. Så nu ska husse få snickra lite. hehe.

Efter klubben så åkte matte o jag till skogen. Ett ställe där vi brukar åka för att jag ska få rasta mig lös o så. MEN nu hade de förstört vägen dit. De hade börjat att hugga ur överallt där. Matte övervägde lite om hon skulle backa tillbaka ut på vägen men hon gillade inte riktigt den tanken. Så hon körde vidare o lerig o höga kanter så det blev verkligen terräng körning. Vi kommer dock inte att åka dit igen fören de har fixat vägen. Det var verkligen tur att man har en 4hjulsdriven traktor!!! Vi som har funderat på att byta. Hmmm. Njaaa.
Det blev en kång skogsrunda lös i skogen! Så himla kul. Låg stockar o grenar huller ombuller. Så kul att hoppa över o upp på. O leta efter matte som gömt sig under granar.

En helt underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0