Nästa års tävlingar har kommit ut!!!

Nu är det REDAN full planering för nästa års tävlande. Matte e taggad. Fast vi har vilat hela veckan då matte har varit dålig. Och jag  skulle ju få semester.... Men det vill jag inte... Ska träna med Maria o flickorna på fredag;)

Något som matte såg var att det kommer att vara två bevakningstävlingar i maj i Västmanland!! Så de är bokade! Vet dock inte vart o när DM går. Man måste ju kvala på dem för att kunna fåe n chans till Stora bevaknings SM. Mycket som ska sitta tills dess.
Sen så är det ju rottis SM i bevakning som matte också vill att vi skall vara med på. Vet dock inte heller när o var det går.

MEN det viktigaste tävlingarna nästa år är ju brukset. Debut i högre spår med hopp om uppflyttning till ELIT!!!!! Helt sjukt igentligen. Men det e kul. Roligt är ju att vi har sällskap av träningskompisar i samma nivå. Då kan man sporra varandra;)

Ev/troligen blir det start i lydnadsklass 2 också.....

Massa nya moment som skall in. Riktigt kul faktiskt. Både matte o jag får tänka till lite. Hehehe


Kommentarer
Postat av: Ann och Lowa

Ska börja träna så, mera med störning och komendering, det har jag svårt för då jag alltid tränar ensam, men ska försöka få till något...blev jättenyfiken på killen som du kunde rekommendera. Man kan aldrig lära sig för mkt =)...



och va skoj att ni med ska debutera i högre spår, det ska vi med...jag blev alldeles till mig när jag såg att alla tävlingar kommit ut, fast lowa ska ju löpa och jag vill ju gärna ha en kull efter henne så får se när jag kan starta...



du får skriva ut när du ska tävla i bevakning sedan, jag har aldrig sett vare sig träning eller tävling så skulle vara jätteskoj att se=)



ha det bäst...Ann och lowa

2009-11-04 @ 21:08:54
URL: http://www.lowaswebb.net
Postat av: Ann och Lowa

mm underbar känsla när den infinner sig, tyvärr är man inte bortskämd med den så man njuter av varje sekund, =)



..Sanden i klövjeväskan har jag inte tänkt på ,..det borde jag verkligen ta efter för lowa är ''lös'' fram i traven..Hur länge låter du den sitta på då ?..



ska bli roligt att träffa er också och kika på snygga killen...jag är lite svag för rottis hanarna, nästa hund blir nog en hane. De har sånt lugn och nalle över sig. (tikarna, hm, kan ju kännas lite bitchiga ibland, fniss)

2009-11-16 @ 23:51:27
URL: http://lowaswebb.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0