Uppflyttad till högre spår!!!!

Yes!!! We made it!!! Gud vad skönt! Matte e helt lyrisk. Hon bara skrek av glädje när de sa att vi blivit uppflyttade på prisutdelningen.

Vet inte vad jag ska säga, e så himla glad! Jag fick faktikst 9 & 9,5p på krypet i dag. Matte går lite sakta så det får vi avdrag för men det kan det ju vara värt.  Här är en bild på vårat kryp (bilden e tagen hemma)



Tävla i högre blir nog inte fören nästa höst. Nu skall jag få en liten vila från lydnadsbiten. Men massa spår ska det dock bli. Samt lite bevakning o ringträning. Vi ska ju göra certprovet till tjänstehund i slutet av augusti om vi e redo då.



499p fick vi i hopp! 420p är gränsen för uppflyttning. Lydnaden som matte var orolig över, hade vi nästan 50p tillgodo på! Så vi hade faktiskt stora marginaler denna gång. Det kännns väldigt bra för matte.

I kväll firar vi med PIZZA!!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis &Ronia

Skrev på fel ställe först ;)GRATTIS här med :D

2009-05-16 @ 16:53:23
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Ulrica med Halvbrosan Morris

Halloj

Supergrattis, jag sa ju att det skulle gå vägen

Lillen Dazco tyckte det var super

Ha det gott till nästa gång vi ses.Nu ska jag träna med Morris

Många Grattis Kramar från Kalufsens Morris

2009-05-16 @ 17:30:11
URL: http://www.kalufsensenzo.se
Postat av: Anneli och Marre

Tjohoo vad ni är bra! Jätte Grattisar från oss!

2009-05-16 @ 19:47:36
Postat av: Carola Machl & alla djuren

GRATTIS

Du har kämpat för det här. Bravo

2009-05-16 @ 21:51:53
Postat av: Jessica & Maximus

Tack alla för ert stöd o alla gratulationer!

2009-05-16 @ 23:06:12
Postat av: Marjo & co.

STORA GRATTIS KRAMAR från Tallbo gänget.Ni har verkligen varit super!!!Hoppas pizzan smakade!!:-)

2009-05-16 @ 23:19:16
Postat av: cathrine och Aki

Hej



JÄTTE grattisar från oss..VA KUL,,,,det gjorde ni bra..

Bättre än Jag och Anja som lyckades med konststycket att först stiga upp från platsliggning 10 sek kvar (sa domaren) en schäfer som låg stirrade ut henne,,sedan Hoppet..Suck hade hon legat så ahde det varit fixat Men men 190p GK..så nu bara ut igen göra om det hoppas det sitter bättre nästa gång..



2009-05-17 @ 01:41:58
URL: http://vargstubackens.se
Postat av: Carina Björklund

Det tjuter fortfarande i mitt öra sedan kramen och tjutet på prisutdelningen. Det var mycket svårt att hålla masken efter lydnaden eftersom vi förstod att det gått vägen för er alla fyra. Jag är så stolt över er prestation igår, inte vet jag varför men......Grattis igen från eder tävlingsledare!

2009-05-17 @ 22:27:03
Postat av: maria & Co

MEGA GRATTISAR till er!Suuuper kuuuul:)

2009-05-18 @ 15:26:42
URL: http://www.crosswaysjrsamurai.dinstudio.se
Postat av: Anna Askelons Kennel

Ett STORT GRATTIS vad Ni är duktiga!

Nu ses vi säker på någon utställning eller på någon spårtävling....

Många hälsningar Anna och Disa Askelons Kennel

2009-05-20 @ 18:08:29
URL: http://askelons.se
Postat av: Linn (HundStyrkan)

Hej och ett jätte stort grattis!

Du förtjänar verkligen detta efter allt arbete du lagt ner. Hör av dig om du har vägarna förbi Sthlm och Värmdö där jag och Samisa (Crossways Leva) bor numer.



Kram Linn och hundarna

2009-05-22 @ 21:23:01
URL: http://www.hundstyrkan.se
Postat av: Lena o Ester

Stort grattis till Er!!!

Trägen vinner heter ju, snart är ni säkert Försvaksmaktsekipage ochså.

Kramar från Lena och en alltmer svällande Ester.

2009-05-28 @ 09:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0