Genrep inför helgen

Matte har anmält mig till en bruksutställning! Det var nästan ett år sedan jag ställdes ut. Matte har inte velat ställa mig i öppenklass och nu när vi har kommit upp i bruksklass så gör vi ett försök på en lite mindre utställning tror jag att det är.

I går var det ett litet genrep. Maria komenderade oss nere på klubben. Matte körde med klickern samtidigt. Jag var glad o positiv. Något före i transporterna dock.

Sen vart det ett KORT spår på ca 60-70m. En vinkel. Funkade jättebra. Jag har en tendens till att bara rusa ut i spåret o sedan koppla på nosen. Nu var den på direkt. Matte hade lagt en tidig pinne innan vinkel för att bromsa o det funkade. Tog vinkeln bra o sedan vart det slut nästan på en gång. Jag ville så mycket mera!!! Så nu e jag laddad.

Vi avslutade med en liten platsliggning, jag o Elsa. Utifall vi skall ligga bredvid varandra på lördag. Det gick så bra så.

I morgon är det tydligen vila o mindre mat. Men mycket vatten! Hur kul låter det på en skala?

Kommentarer
Postat av: Cattis &Ronia

GRATTIS!! Va ni är bra :D

2009-05-16 @ 16:46:04
URL: http://www.ronia.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0