Ännu mer hantering... gäsp

I dag var det dags för klubben igen. Matte o Maria bjöd på uppflyttningstårta. Mattes mormor hade gjort en jätte smaskig smörgåstårta som vart väldigt populär.

Sitt, ligg och stå med belasting vart det mycket av i dag. Booooring! Men matte var nöjd i alla fall. Jag har lite svårt med att stå stilla helt. Flyttar gärna en tass. Men att sitta o ligga medans typ matte drar mig i koplet e inga problem. Maria o Elsa gick även runt mig o emellan mig o matte.

Sen fick jag en massa godis av alla möjliga okända personer o kända. Aki gick förbi mig när jag satt i bilen o matade mig där. Inga problem alls.
Anna S gick o hämtade mig i bilen o gav mig till matte. Jag kunde även sitta still i buren utan att hoppa ur innan hon sa till. Förstår inte vad problemet är?

I morgon ska vi träna bevakning med ett nytt gäng. Det var så länge sedan. Ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0