Vila, vila å åter vila...

Japp, så e mitt liv just nu. Håller på att få spunk. Tänder till på minsta signal som kan vara en lekinvit. Men inte då. Då e matte där o lugnar ned mig igen... Boooring. Tror faktiskt att matte tycker att det är jobbig också.
Lite huvudbryd har jag dock fått, samt lite lydnad i köket. Några uppletanden i koppel på promenaden har det också blivit. Tur det annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort.

Jag haltar ingenting nu o reagerar inte på grus. Så varför ska man vila nu!?
Matte säger att det är bättre att vila lite extra för att vara på den säkra sidan.
Nästa vecka har matte bokat in en undersöking för mig hos Stefan Rosen på Redog. Han ska undersöka mig före hon vill sätta i gång med riktig fysträning. Det e väl bara att tuta o köra??? Eller?

Som sagt. Det händer inte mycket nu eller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0