Hälta.

I måndags morse när jag vaknade var jag halt! Matte trodde först att jag typ maskade för att jag var trött. Vi skulle åka ned till hennes mormor o morfar innan morgon rastning. Så det var raka vägen till bilen. Jag haltade mig till bilen o hoppade in. Men jag var dock halt även när vi var framme.
Värre vart det på kvällen o på tisdagen. Ville bara ligga ned o sova. På tisdagen kunde jag knappt gå. Värre blev det på grus. Fast på kvällen så vart jag lite piggare på tisdagen. Men matte pratade med Maria som rådde oss att åka till Strömsholm för att vara säkra. Å det gjorde vi på onsdagen.
Det var inga alvarliga fel på mig. Lite trött i musklerna typ. Nu haltade jag nästan ingenting när vetten skulle kolla på mig. Jag har ju lärt mig att när matte säger trava så travar man fint;)
De tycket om mig på Strömsholm, tyckte jag var fint musklad och de vart förvånade över hur lugn jag var. Så vi tog ett blodprov för att se om jag kan bli blodgivare. Man får väl ställa upp då matte inte kan ge blod (spruträdd)
Vi fick bara i råd att ta det lite lugnt o vara kopplad på promenaderna en stund framöver. 1700kr kostade kalaset EFTER reglering med försäkringsbolaget. Svettit för matte så här en vecka före lön... Sorry!

På vägen hem så köpte vi oss en varsin cheesburgare som belöning som vi åt på gräsmattan vid McD. Det e så gott tycker vi båda. Försvinnande goda... Efter det så åkte vi hem till mommo o hälsade på. Å sen till mattes mormor o morfar. Sen åkte vi hem o väl hemma så fick jag ett grisöra!

Här är lite bilder som Catrin H har tagit på oss.




Kommentarer
Postat av: Cattis & Ronia

Va skönt att det inte va nåt värre. Fina bilder :)

2009-06-18 @ 08:57:08
URL: http://www.ronia.be
Postat av: cathrine och Aki

VA skönt att allt va bra...Alltid skönt kolla sådant där så man vet va det är...



Men ville titta in önska en Trevlig Midsommar

2009-06-18 @ 12:11:52
URL: http://vargstubackens.se
Postat av: Jessica & Maximus

Glad midsommar allesammans!

2009-06-18 @ 15:45:16
Postat av: maria & Co

Ett jätte stort grattis till era frammgångar!

Ni får ha en riktigt trevlig och en glad midsommar!

2009-06-18 @ 16:14:42
URL: http://www.crosswaysjrsamurai.dinstudio.se
Postat av: Cattis med flock

Önskar er en jättehärlig midsommar, det är ni värda efter allt slit :)

2009-06-18 @ 22:18:00
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Marjo & co.

Trevlig midsommar till er oxå.ät inte för mkt.av sillen...hört att man kan bli dålig av den..typ dagen efter ;-)

2009-06-18 @ 22:54:56
Postat av: Carolin

Trevlig midsommar!!!



Hälsningar Carolin, Arrac o Dizni

2009-06-19 @ 12:16:34
URL: http://www.arrdiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0