Fysträning

Måndagen bjöd matte på en jogging tur i värmen! Phuu. Jag var flåsig innan vi började men inte när vi sprang konstigt nog. Men då flåsade matte. Hihi. Vi skulle springa 2,5km men det vart endast 2km då vi mötte ett par damer i spåret med en MASSA lösa små skällande hundar. De kunde inte få in dem heller så då vek matte av spåret o in på en stig istället. Matte e så rädd om mig. Hon vill inte att jag ska bli attakerad igen. Inte ens av små hundar. Jag tyckte mest synd om de små hundarna. Jag kan ju försvara mig själv om det skulle behövas. He he. Matte vart dock ganska så arg på dessa tanter.

Tisdagen så cyklade husse med mig o matte körde lite lydnad inomhus med mig. Mest stegförflyttningar.

Onsdagen la matte ett grässpår till mig med fyllegång o en 90graders vinkel. Ca 100m med 3 föremål i olika material. Hon hade bland annat laggt en snusdosa i metall som jag faktiskt tog upp! Impad vart hon. Själva spåret gick lite så där. Det blåste så mycket så jag gick väl inte i hennes fotspår men jag vinglade bredvid hennes vinglande o hittade alla föremål. Vinkel tog jag bra. Efter spåret så vart det elljusspåret med kedja bakom. Vi testade att jogga bitvis o då fick jag till bättre steg, men matte hade jeans på sig så det vart inte så långa bitar.

Torsdagen e det vila. Booooring!!!!

Kommentarer
Postat av: Ronia

Nu har matte beställt en sådan där kam som man kan få flera Ronia av :)

2009-06-08 @ 14:09:31
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Anonym

Haha. Visst e den bra! Längtar tills på lördag igen.

2009-06-08 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0