Länge sedan sist

Nu var det ett tag sedan matte uppdaterade igen. Fy på henne.
Vad har hänt sen sist då. Hm, inte så mycket men lite som kan vara värt att skriva om.
-Fick samtal från Strömsholm om att de vill ha mig som blodgivare!! Jag var fullt frisk med andra ord. Jag ska dit efter sommaren när deras semestrar e slut.

-Matte o jag har kört ett lydnads pass på ca 1h i värmen nere på klubben. Gick ganska bra med tanke på värmen. Flåsade lite men hade riktigt gnista i vissa moment. Mycket bus o skoj fast med krav. Vi tränade på framåtsändande, inkallning med ställande, fria följet, tungapport, raka ingångar, kryp, läggande o ställande under gång, plattsligg utan att jag ser matte, o sen lite kontakt o cirkus konster. Var skönta tt köra igenom lite. var ett tag sedan.

-Sen har vi faktikst spårat. Var i väg med Aki o Catrin i måndags till Stamkvistytan. Aki la 3st spårupptag genom en ruta. Typ som det är i högre spår. På slutet låg den en lite plastpåse med grilladkyckling!! Mumma. Jag var riktigt het denna dag!! Vi har inte spårat sedan cert provet o det märktes. Både Aki o Catrin stod o skrattade när jag rusade i väg o drog matte runt i skogen. Trots att jag var så het så tog jag upp spåren bra. Sista spåret gjorde jag dock en liten lov på inte riktigt bakspår men slog ett varv för att sedan gå åt rätt håll.
Efter spåret fick jag köra uppletande. 2 föremål fick jag hämta in. Ska juinte vara lös ännu i skogen då jag går på rehab fortfarande men matte ville så gärna då jag älskar det. Något som matte dock fick bekräftat var att jag har lite svårt med att det ligger mina leksaker i uppletande rutan. Vill gärna leka med dem istället för att springa direkt till matte. Det går bättre med andra saker som skor, leksaksbilar, vantar mm.

-I tisdags tränade jag hantering. Vi mötte upp mommo o hennes vännina Marika i Skultuna. Jag har aldrig träffat Marika förut o det var det som var poängen. Hantering på en okändplats av en obekant människa. Hon började med att kolla tänder, kände igenom mig sen tog hon fram mätstickan! Men det grejjade jag BRA! Skyggade ingenting, brydde mig inte ens. 

Sen tränar jag på enligt schemat. Travar o har vikter på bakbenen.

På torsdag är det spår igen!! Jippi! 

Kommentarer
Postat av: Cattis & Ronia

Ville bara tacka för alla uppmuntrande ord, tips och råd från dig, det värmer ska du veta :)

2009-07-08 @ 21:19:46
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Jessica

=)

2009-07-13 @ 07:12:16
URL: http://crosswaysmaximus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0