Börjat med lite fysträning

I måndags var matte o jag på Redog i Västerås där Stefan Rosén jobbar. Han kände igenom mig för att kontrollera om jag var helt bra nu. Jag var nästan helt bra. Han sa att jag hade typ benhinneinflamation på höger bak skenben. Det märks bara när jag skritar väldigt långsamt. Märks ingenting alls i trav. I övrigt så var jag väldigt bra. Fick beröm för min benstomme o mina leder vilket var något bra!
Vi fick ett litet träningsprogram med oss hem, så nu börjar det med lite fysträning. 3gånger i veckan trav i 2km samt de övriga dagarna viktmanchetter i 2km. Det var även ok för mig att spåra o träna lydnad om jag undvek hindret. Samt så fick jag bada hur mycket som helst!!!!
Inga sök eller rena figge skick just nu.
Vi ska tillbaka om två veckor för att se hur det har utvecklat sig.

Får se om vi hinner spåra lite i slutet av veckan. Husse fyller år på torsdag o matte ska hinna baka innan o städa så det lär ju inte bli före det. O på fredag ska de ner o titta lite på Power Meet.

Lite lydnad hemma brukar det kunna bli ibland. Matte har ju köpt en tung apport som jag stolt visar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0