3 år i dag & numera "Korad Crossway´s Maximus"

Japp, i dag e min 3 årsdag. Detta "firade" vi med att åka till Södertälje o korade. Både MT + Exteriörsdelen.

Vi började med exteriören som bedömdes av Yvonne Brink. Jag fick mycket beröm o hon gillade mig starkt. Tyckte jag hade rätt format! Inte vanligt att höra det. Hon tyckte att jag var så trevlig o fin så hon var tvungen att visa mig för en annan kvinna, det va kul!

Sen var det dags för MT. Det var kvaft i luften så jag var inte riktigt lika taggad som jag vanligtvis e när det är dags att jobba till skogs. Det märktes i kampen. Jag fick lite neddrag pga jag inte tog fulla bett. Vilket e ovanligt för att vara mig. Men jag var uthållig o kampsugen!
Vi gjorde några utmärkande saker, matte hade den snabbaste löptiden på figurraden o jag hade längsta ihållande när man skulle leta efter den gömda "haren". Hihi.
Matte var riktigt nöjd med mig trots jag var lite loj. Hon hade förväntat sig mera aktion ändå. Men vi slutade på 416poäng o det är bra poäng. Inga som helst rädslor, aggressioner eller några minnesbilder.
En väligt trevlig o cool kille tyckte domarna.



Grattis till mig! I kväll väntas pannkakstårta tror jag;)

Kommentarer
Postat av: Mommo

GRATTIS Max på 3 årsdagen & två stora GRATTIS till er båda som varit så duktiga i dag!!!!

HIPP HIPP HURRA!!!

Hoppas tårtan smakar bra.

Det kan inte bli bättre än så här på sin 3 årsdag?

Grattis kramar till er båda.

Kram Mommo

2009-07-23 @ 16:40:13
Postat av: Anneli och Marre

Skulle gratta på födelsedagen men ser att det finns mer att gratta till!

Jätte Grattis från oss!

2009-07-23 @ 16:56:07
Postat av: Ulrica med Morris

Halloj på er!

Grattis till er fina titel Korad idag.Tänk vad duktiga bäbbarna idag.

Många kramar till er från en trött Morris o matte

2009-07-23 @ 20:55:36
URL: http://www.kalufsensenzo.se
Postat av: cathrine och aki

Grattisar i Massor för Titeln Korad..

Nu bara sätta i gång Kampa utav sjutton lyfta han lite mera..tagga honom..så ska du se har du en Ännu bättre träningskamrat i framtiden..



Ha det bäst



Aki och Cath´rine

2009-07-23 @ 22:01:05
URL: http://vargstubackens.se
Postat av: Carina Björklund

GRATTIS ! från Carina och Enna

2009-07-23 @ 22:04:25
Postat av: Marjo

Grattis grattis både till 3 år och Korning.tråkigt bara att du inte sa nåt om att du skulle kora.Då det är viktigt för mej att se Molle barnens korning,som du säkert förstår.

2009-07-23 @ 22:39:33
Postat av: Cattis & Ronia

Supergrattis till både födelsedag och Korning :D

2009-07-23 @ 23:26:16
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Jessica & Maximus

Hela korningen e filmad om någon önskar se.

2009-07-24 @ 09:24:01
URL: http://crosswaysmaximus.blogg.se/
Postat av: Pappa, Birgitta, Tim

Ett JätteGrattis till 3 år + Korning.

2009-07-24 @ 14:19:14
Postat av: Cattis & Ronia

Hej! Jo vi har kollat öronen, men kanske skulle göra en mer noggrann kontroll om det går?!



Idag var vi o provade tvåan igen med misslyckat resultat men skam den som ger sig ;) Har tränat alldeles för lite inför tvåan tror jag bestämt. I vilket fall som helst har jag en trött hund och så tävlingstränar vi lite på samma ställe imorgon igen.. kan ju försöka slå dagens poäng iaf ;)



Hoppas allt är bra, kramisar till er!

2009-07-25 @ 15:16:19
URL: http://www.ronia.be
Postat av: Cattis & Ronia

Det var ju det jag skulle säga att det skulle va jättekul o se korningen, fast ni kanske inte har lagt in den på nätet? Vi har våran filmad vi med:)

2009-07-25 @ 15:17:18
URL: http://www.ronia.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0