Matte har lite mycket att göra...hm...

Förlåt för att det har dröjt med uppdatering! Matte har lite för mycket just nu o det blir bara mera...
Men matte försöker att träna med mig ca 3 gånger i veckan i alla fall. Förutom det vi gör inomhus o på våra promisar.

Ridhus träningarna går jätte bra! Jag är sååå speedad o lycklig. Poletten ramlar ned för varje träning. Sista gången så kom mitt kryp tillbaka. Gissa vem som vart glad!!!

I helgen spårade vi. Maria skulle lägga 3st korta med 90 graders vinklar till mig. Samt med burkar som var gömda, så jag fick gräva för att få fram dem. Det vart inte så lätt dock. Det var en annan som hade laggt spår där också. Så i ena spåret tog jag upp den andres spår o hittade två kvar glömda pinnar! Jag var glad dock! Hittade ju pinnar!! Men matte ledde tillbaka mig för hon bröt. Men jag tog upp mitt spår o hittade mitt slut. Mumma med grytbitar!!

Spår 2 gick över ett kromdike. Det funkade faktiskt bra.
Men överlag så var jag lite för het på spåren. Spår tre var jag lugnare.

Lite patrullering har vi kört också. Jag har blivit lite lugnare på stigen o markerar vinden jätte bra o tidigt. På ljudet har det varit lite sämre. Matte har ju satt på en namn bricka som plingar mig i öronen.... Men nu är den borta o jag markerar bra igen!

Husse har fått i uppgift att fysträna mig tre gånger i veckan. Det har funkat så där. Första veckan gick det bra men nu andra veckan har det blivit en gång, fast både matte o husse tog med mig i spåret i dag o jag fick dra kedja. Sen vart det lite backträning.

I morgon är det lydnad o ev uppletande eller spår med Maria. Det beror på vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0