Det är med en stor sorg o saknad i våra hjärtan...igen...

Min farbror, Crossway´s Jr Samurai lämnade jorden hastigt i torsdags! Utan tecken på varför. Han dog i sin mattes famn.
I februari lämnade min pappa mig o nu min farbror. Inte ens ett år han gå emellan. De båda var verkligen mina stora förebilder. Förebilder som individer, inom tävling o utställning. De var stora, starka, glada o hade en stor arbetsmotor. Fanns inget ont i dem alls. Riktiga nallebjörnar.






-Maria och Petri, ni finns i våra tankar. Inga ord kan trösta er, men ni skall veta att vi tänker på er. Ni gjorde ett väldigt bra jobb med Jr Samurai. Han fick ett underbart liv tack vare er. Ni kan verkligen vara stolta över honom och er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0