ÄNTLIGEN!!!

Så där ja. Nu har husse ÄNTLIGEN gjort en bilbur till mig. Visst hade jag en sedan tidigare, men den var ju på tok för liten åt mig. Nu kan jag sitta i buren. Satt hela vägen ned till Skultuna bara för att jag kunde! Den här är större åt alla håll. Visst är det inte samma bur alls men den är fin o stor. Matte har även köpt en större filt åt mig att ha i buren så att jag skall ha det riktigt mysigt. Nu vill jag faktiskt hoppa in i bilen direkt.

Lördagen bjöd på bevakningsträning. Vi var ute vid Erikslund o tränade med Lena o Carina som är med i bevakningsgruppen. Vi mötte några motionärer medans vi lurade i skogen. Så står det i VLT på måndag att dte var några skumma typer som gick i skogen så var det bara vi.
Ljud stod på menyn o det vart det. 2st. Sen var det träning på själva transporten på stigen. Så det vart mycket tomgående. I början ca 3-4 meter var jag hopplös. Vad då? Det hade ju precis gått en tik där. Men jag skärpte till mig o första ljudet kom inom kort. Fick springa ut o kampa med Carina!! Kuuuul! Sedan var det transport, vi höll ett bra tempo. Jag lät inte så mycket i dag så matte var nöjd med det. Jag höll focus uppe trotts att det var långt till nästa figge. Sista figgen tog jag ganska tidigt. Medans jag stod o markerademötte vi ett äldre par. Carina sa åt matte att släppa för jag var så fokuserad på Lena, å det gjorde matte till parets förskräkelse. De tog några snabba steg åt sidan fastän jag sprang rakt in i skogen. Tittade inte ens på dem. O väl där inne vart det ännu mera KAMP!!! JIPPI!! LIVET LEKER!

I dag söndag har vi MYCKET SNÖ!! Jag o husse har varit ute o skottat. Meni morse när matte o jag tog morgonpromenad fick vi allt pölsa oss fram. Matte tyckte det var jobbigt o jag tyckte det var kul.

Får se om man får komma ut något o busa i dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0