Matte o husses semester lider mot sitt slut

I veckan har det blivit mycket bad för våran del. De gånger somm jag har fått bada så har jag även fått sprungit i sandbackar varvat med bad. Lite intervallträning. E så himla skönt att få svalka av sig när det e så här varmt.
Lite cykel turer har det också blivit. De håller på att övar upp min värmetollerans eller vad man nu kan kalla det.

I fredags så var det lydnadsträning. Ca 25-30grader varmt!! Men jag brydde mig inte så mycket om värmen. Vi skulle träna i hopp med Maja å hennes rottisar. Men tyvärr så var den ena lite dålig å den andra hade precis löpt. Vilket ledde till att jag o matte fick träna massor o Maja gav oss en massa tips. Det e så bra när någon annan tittar. matte har så svårt att se själv hur det ser ut.

Nu har matte planerat aug, sep, okt för våran del. Både vad gäller fys, lydnad, spår o bevakningsträning! Sen alla t'vlingar är också inbokade. Blir full fart nu efter semestern. Ska bli kul att få köra lite hårt igen. Har saknat bevakningen MYCKET!!

Matte har även beställt en del nya kampleksaker till oss!!! En som piper! Ser fram emot det. Hoppas de kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0