Från en riktig tråkdag till en rolig kväll

I söndags var det inte mycket som hände för min del. Matte o husse sov länge, åkte sedan o badade för att sedan åka på kalas o sen även på ett möte. De kom typ bara hem o åt o gick några rundor med mig. TRÅKIGT!!!

Men efter alla deras aktiviteter var slut så fick jag följ amed dem ned till husses jobb. Å det är super kul där! Det är en industriverkstad med en massa maskiner o spännande saker. Svansen går i ett på mig när jag är där inne.

Det e så kul att få strosa omkring o undersöka överallt. Sen det bästa av allt så kör vi alltid någon form av sök här. I dag turades de båda om att göma sig. Hittade dem lätt! Matte o jag körde även ligg-stanna-kvar-matte gå o gömmer sig-WiiiWiii, å då får jag springa o leta efter henne. Hur kul som helst!
Matte o jag körde även lite lydnad medans husse höll på att ladda truckar. Vilket fint fria följ jag hade! O läggande o ställande undergång var riktigt bra. Själva läggandet smäll det inte i marken men jag tog inga extra steg alls. De måste väl fatta att det e hårt underlag?
Husse ställde mig även på en industrivåg. Den kallibreras ofta så den ska visa korrekt. 55kg. Husse vägde sig också men matte vägrade... Hon sa till husse att om hon ställer sig där så blir det sallad o gympass hela semestern som e kvar. Husse ville inte riskera det... Hon slapp.

Efter "jobbet" så gick vi elljusspåret. Det var en riktigt härlig kväll. Varmt o skönt.

Här är lite bilder från vårat semesterprojekt.
Byggtimmer o mera grus utlaggt.

Satt staket på halva baksidan.
Där det bara e grus i dag var min hundgård fast typ full med ogräs. Så den e uppflyttad o grusad på nytt. Framför hundgården kommer det senare att bli ett förråd.


Kommentarer
Postat av: Cattis & gänget

Kul att se bilder och vilken plan ni har att träna på :)

2009-08-03 @ 23:00:22
URL: http://www.ronia.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0