Värme

I går fredag stod det vila i min kalender. Tråkigt om jag får säga mitt. Jobbigt tyckte både husse o matte. Jag har en tendens att bli lite rastlös... Så på kvällen vart det en lite jogging runda bredvid cykeln. Skönt att de väntade med det till kvällen. Jag tycker allt att den första värmen är lite jobbig. Blir lite mera slö då.

I morse var dte tänkt att vi skulle ha åkte till Sura o tränat för Sofie Modig. Hon tävlar i SM med rottis o skall tydligen vara duktig. Vi skulle träna i hop med Marjo me Uno och med Annelie o brosan Marre. Såg verkligen fram emot detta. men tyvärr hade Sofie gjort illa sig så det vart inget. 
Istället trottsade vi värmen o åkte ned till klubben vid lunchtiden o tränade brukslydnad med Maria o boxrarna. Gick lite sådär. Var lite seg allt. Men gjorde allt i alla fall. Som belöning fick jag leka med Svea på parkeringen. Matte e hård att jag inte får leka med andra på själva apelplanen. Där skall tydligen bara hon o jag leka.

I kväll blir det spår. Matte träffade en granne på ICA som vi har tävlat i hop med på en tävling förut så då bidde det spår till kvällen. "Yes!" Matte har köpt något extra gott till mig som jag skall få vid slut pinnen så att jag ska fokusera på att hitta den o inte någon männsika som står i skogen. Undrar vad det kan vara. Matte har tydligen aldrig gett mig det förut men vet att jag kommer att älska det!

Nu e jag så nyfiken så nu skall jag hitta pinnen o inte männiksan som gått spåret. Berättar sen hur det har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0