Softat mest

Matte har mig på lite vila just nu.
I tisdags åkte vi till klubben o var med på platsliggning med skott. Fast denna gång fick jag ligga på parkeringen där folk rörde sig o hundar gick förbi. Låg faktikst väldigt avslappnat. Skotten har vi inga problem med alls så matte ville testa med liet mer störning. Sedan åkte vi hem. Eller innan platsliggningen körde vi ett 5min pass. Matte hade så grymt ont i sin ihopskruvade fot så hon hade ingen lust att jobba så mycket med mig denna dag.

På onsdagen var matte hemma från både jobb o skola. Dagen började med att matte skjutsade ner husse till jobbet halv sju utan att gå ut med mig innan! Jag trodde hon skulle lämna mig utan promenad!! Gissa om jag var glad o se henne en kvart senare=)
Matte o jag tog en timmes promenad o mötte en lös hund två gånger. Hunden höll avstånd men jag ville jätet gärna leka men det fick jag inte. När vi kommit hem gosade vi en liten stund på golvet sedan åt matte frukost. Sen gick vi o la oss o sov till kl 11! Kan inte minnas när vi gjorde det sist. Eller när jag gjord det minns jag men inte när matte gjorde det.
När vi vaknat gick vi ut igen o gick i 40 minuter. Jag fick ha klövjeväskan som matte la en massa tusselago i fickorna. Jag fick även springa lös en hel del. Roligt. Men jag höll mig faktiskt till matte mest.

På kvällen åkte vi till Surahammar o tränade stillastående bevakning i skymning. Jag var lite för laddad. Figgen i skogen var så nära så jag ville springa ut o ta den! Vart lite frustrerad så jag pussade på matte så att hon skulle släppa mig men det gjorde hon inte. Värst vart det när jag såg figgen. Då fick matte mycket pussar!
När vi kom hem vid 21,30 var jag super pigg. Så vi tränade lite i köket. Gissa om jag hade snabba lägganden...
Sen fick matte för sig att var duktig o göra lite styrkeövningar på mattan i vardagsrummet! Jag blir lite busig då o vill gärna pussas när hon ska göra situps. hihi. O hon bara skrattar när jag kittlar henne me mitt skägg.

I morgon är det spår på schemat!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Klart man får extrapoäng för barn ;)

2009-04-24 @ 07:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0