Matte lämnar mig!!!

Ja ha. Nu har dagen D kommit. Matte skall lämna mig. SNYFT!!! Lämna mig ensam med husse i nästan en hel vecka! Det är dags för henne att göra TFU-G, en form av mini lumpen. Men det är ju för vår skull hon gör det. Hon e lite orolig över om jag får min fysiska motion o psykiska motion. Den psyksika kan vi nog glöma, men kanske en cykel runda eller nått. Husse fattar nog det när jag börjar att klättra på väggarna. He he.

I går var en tråkig dag. Vi tävlade, eller försökte i alla fall. Lydnas klass 1. Det var inte våran dag kan man säga o att dommaren dömde fel gjorde inte saken bättre. Men så kan det vara. Det var flera som vart fel bedömda. Tråkig men så är det med bedömningssport helt enkelt.

I veckan har matte tagit fram min drag kedja, så jag har jobbat med den två dagar denna vecka. Första gången 1km i både uppför, nedför o plan. Andra gången vart det 1,5km. Matte ville börja lugnt o det e ju bra. Det är dock ett problem. Min dragsele e lite trång i bröstet. Måste hitta någon som kan sy om den.

Jag kommer att sakna dig matte! Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0