Matte o husse på maskerad...

I lördags kväll skulle matte o husse på fest igen UTAN MIG!!!!! De borde skämas.  Men denna gång fick jag ha kul medans de var ute o roade sig. Jag fick vara hemma hos Sören o Carina (husses mamma o pappa). De har ju Nalle!!! Min bästis!! En leonberg. Vi busade o busade hela kvällen, nästan. Vi låg faktiskt o sov när matte o husse kom för att få skjus hem av Sören, samt så åkte jag me hem.

Husse var utklädd till boxare så matte målade en blåtira på husse. Såg faktiskt verklig ut!
Matte var utklädd till djävul, dvs hon var utklädd till sig själv... fniss. Mattes kusin Denice sminkade matte o fixade håret på henne. Även Linn som är mattes kusin hjälpte till lite. Matte tyckte faktiskt att det var mycket trevligare hos dem än på festen... Här är lite bilder på matte som endel har önskat. De e faktiskt min blogg!!! Men det får gå för denna gång. Hennes läppstift är dock borta här. Bilderna tagna seeent!!







Kan ni fatta ett endel frågade om det var hennes ögonfransar!!! Det fattar vem som helst att det inte är.
Matte tackar kusinerna för hjälpen!!!
På söndagen sov vi alla tre tills klockan var 11. Framåt 14 åkte vi ut i skogen o gick stövstigen i Svanå. Det var roligt, var så länge sedan vi var där. Springa lös i snön samt få leta efter matte o husse. Sen åkte vi ned o busade med Nalle igen.

Kommentarer
Postat av: Pippi

Uj vad läskigt....Du har en djävul till matte & jag har en huggorm till matte HAHAHAA :-)Synd om oss hundar...Fast dom är ju gööör snälla mot oss.!!Puss på nosen.Tror att vi kommer att kunna leka snart.Är så pass bra i benen...Kul va!

2008-11-24 @ 22:36:26
Postat av: Maximus

Ha ha, stämmer in med det där med mattarna. Vad roligt att du e bättre. Längtar till att få leka med dig. Du e ju så fartfylld!!!

2008-11-25 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0