Premiär doppet i år!

Äntligen fick jag ta det första doppet för i år. Det har jag längtat efter LÄNGE!!!

I söndags åkte jag, matte o hennes bror Niklas till gropen. När vi klev ur bilen så visste jag direkt vad det var på gång. Så fort jag vart lös så sprang jag i full fart ner till bad groparna. Jag stod där o hoppade o väntade på att de skulle komma så att jag kunde få plumsa i. Å det gjorde jag när matte hade gett mig lov. Jag simmade o simmade. Försökte kasta en lite pinne själv i vattnet, osv. En riktig tok var jag allt. Det var ju så kul o sköööönt!

I veckan har jag gått med mina vikter på tassarna varannan dag. Nästa vecka är det dags att utöka träningen o då blir det väska varannan dag. Matte har tjatat på husse att vi skall cykla också för att få upp min kondis. Speciellt nä det är varmt ute. Husse jobbar eftermiddag denna vecka så något pass kan det nog bli.

Första doppet 2008







Kommentarer
Postat av: Marre

Idag har jag också badat. Fast jag är inte lika tuff som dig! Jag törs inte simma så mkt. Men matte säger att jag kommer att bli duktigare innan sommaren är slut!

2008-05-27 @ 16:18:37
Postat av: Maximus

Det kommer. Jag var feg de första 3 gångerna. Säg åt matte eller husse o simma ut. Då får du riktig dragning! Det fungerade på mig. Men då fick husse simma fort när jag kom i. Hi hi. Jag blir dock lite frustrerad över att jag inte kan simma i fatt husse. Jag skäller på honom då!

2008-05-29 @ 12:53:30
Postat av: Pippi

Jag har oxå simmat...uuu va jag blev paff när det plötsligt var tomt under mej..men sen simmade jag 2 ggr till..de va liksom häftigt/läskigt på samma gång..Matte sa att vi åker dit imorron oxå..Du vet HON har inte badat...bara jag & Bonnie :-)Hon e en badkruka.Slirrissar på nosen.

2008-06-01 @ 00:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0