Allmän uppdatering

Vi kör en klump uppdatering här.

Vi simmar en dag  i veckan o det går riktigt bra. Vi har ökat tiden med 3 x 5 minuter. Jag har ite blivit trött de andra gångerna så vi testade att köra på lite. Vi har ju även yetstream på. Jag simmar runt i cirklar i poolen mest så den är på ena sidan när jag simmar. Leksaker har vi också med.
Fönen har jag nu lärt mig att acceptera. Matte fick föna mig direkt sist, utan att jag försökte det minsta att komma undan.

Vi tränar även utställningsträning varje dag. Eller någon dag har vi nog fuskat. Men lite då o då varje dag i stort sett.

Jag har hunnit träffa gamla tjejen Zelda o busat med henne. Det var jätte kul! Har saknat henne så!

Samt har jag hunnit varit hem till Matti o Marjo o busat med Pippi. Vi hade riktigt roligt denna gång. Matte, jag, Marjo o Bonnie tog en lång runda runt skogen i det fina vädret. Så skönt att springa lös o fri. Jag skötte mig riktigt bra nu också.

Idag hade vi första bevaknings "testet". De kollade om vi hundar var tillgängliga, de kollade även skottfasthet o lite linförhet. Vi klarade det! ji ho. Vi har nu bildat en träningsgrupp inom bevakning. Det var ca 14-15 ekipage som kommer att köra bevakning. Vi är 5 ekipage vår grupp.  Första träningen är på onsdag o då är det vindupptag. Ska bli super kul med allt detta!!

Kommentarer
Postat av: Pappa & Birgitta

Hej på Er!
Jättefin hemsida på dig MAX. Kul att kunna gå in och titta lite va som händer och va du gör. Önskar dig/Er en GLAD PÅSK och sköt om Er.

2008-03-18 @ 07:58:51
Postat av: Maximus

Kul att ni hittade in. Tack så mycket. Jag, matte o husse önskar er också Glad Påsk.

2008-03-18 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0