Matte ska bli kändis!!

Nu har matte blivit mallig.....

Hon ska få va med i tv 4:a! Ni vet brottaren Martin Lidberg som även var med i Let´s Dance. Han ska vara programledare för "Bröllopsformen", jag har för mig att dte skulle heta så. I alla fall så ska han hjälpa flera par att komma i form till deras bröllop. De får 2 månader på sig. Martin ger dem ett träningsprogram o ett kostprogram som skall följas strikt!

Nu till mattes inverkan. Det är ett par i Skultuna (där vi bor) som skall vara med. Matte har fått i uppdrag att hjälpa dem o stötta dem. Vara en slavdrivare som hon e så bra på. Tro mig!!! Jag vet!! Hon ska se till att de följer kosten o inte har för lätta vikter på osv. Matte ska träffa dem 3 gånger med start i morgon. Då ska även Martin vara med. Matte hoppas dock på att få slippa synas i tv o bara ha med hennes firmanamn i sluttexten. Vi får väl se hur det blir. Själv tycker jag att det skulle vara roligt att få se sin matte på tv o peppa på någon annan än mig!

Nu till lite mer om mig. I slutet av juli skall bevakningsgruppen i Skultuna ha sitt lydnadsprov för bevakningen!!! Det som hör till cert-provet.

Träna träna träna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0