GRATTIS TILL MIG!!

Idag fyller jag o mina syskon hela 2 år! Tänk vad fort det har gått. I morse fick jag lite "frukost" på sängen. Matte kom med skinka o husse med en korv. Mumma!!!!
Matte jobbar i dag o husse som har semester denna vecka skall åka till en mc-banträff i dag. Så jag får vara hos mattes mormor o morfar i dag. Fast bara  till matte slutar. Sen blir det pankakstårta med en massa gotti i mellan pankakorna!! Mumms.

Undrar vad jag får i present av matte o husse. Kommer att vara nyfiken hela dagen!!

Grattis alla syskon!!!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Grattis på födelsedagen! Jag har också ätit korv nu på morgonen. Ikväll kommer min kompis Valle (mops) hit och grillar, misstänker att jag får nåt gott då. Ha en bra dag!

2008-07-23 @ 09:37:02
Postat av: Mommo

GRATTIS TILL LILLA BARNBARNET!!!!

Hoppas du får en trevlig dag.

Kram Mommo

2008-07-29 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0