Födelsedagen över

Ja ha. Nu var man två år då... Hmmm känns som förut men lite mättare... Fniss.

Marjo o Matti var över o grattade mig. Jag fick en hel påse med blandat godis samt en aktiveringsboll som jag dock råkade ha sönder ganska så snabbt... Men den är fortfarande rolig. Av matte o husse fick jag ett stor däck med snöre på. Jätte rolig, samt så fick jag ett stor pack med torkade oxlungor. Tyvärr fick jag inte leka med sötisen Pippi. Hon har växtvärk. Snuttan då.

Tårta vart det i alla fall. Å den va mumsig. Matte har spart halva tills i morgon så jag inte skulle få ont i magen. I morgon är det långspår på schemat så jag får göra av med lite mumma då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0