Ingen utryckning

Ja ha. Det vart ingen utryckning till skogs. Det fick bli långis i skogen i stället.

På kvällen fick jag vara hemma hos farfar o farmor med Nalle. Matte hade tjejfest hemma. Husse o jag vart utkörda. Det var nog lika bra det. De sjung Singstar om ni förstår. Tänk er 8st tjejer gapandes....

På söndagen gick matte, jag o husse strövstigen i Svanå. Lite balansträning på spongarna. Samt så gömde sig husse o matte i omgångar som jag fick leta rätt på. Är så himla kul!

Måste passa på att berömma o gratta min pappa Molle. Han fick idag priset för årets allroundhund och årets utställnings rottweiler, på Rottisarnas lokalområdets årsmöte. Grattis pappa Molle! Bra kämpat!

Nästa år är det min tur att ta över vandringspriset....... Drömma kan man alltid!

Kommentarer
Postat av: pappa molle

Ja fy skulle min matte sjunga singstar skulle jag nog gömma mej under badkaret.Shit!vilken upplevelse..huamej...Kul me snö!!!Jag har fått fuktexem,men det har blivit torrt nu..har varit lite lessen över det..för det spänner och svider så innan matte får ordning på det..tur att våra mattar finns.eller hur.Bättre kan ju ingen vovve ha de!Puss på nosen!!

2008-01-31 @ 00:36:19
Postat av: Maximus

Det var inge kul att höra det här med exem! Bra att de blir bättre. Våra mattar är toppen. Matte shoppade mycket gott till mig på Zoo butiken i går. Det är ju halva priset där. Mums!

2008-02-01 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0