Full rulle!

Jippie!
Matte har hållit vad hon har lovat mig. Fysisk träning varannan dag av något slag! Det är drag med däck, pulka, klöverväska eller löpning. Det e så kul när man får jobba lite extra.

Jo, husse har sprungit med mig en gång. Det vart 4km i elljusspåret. Det fungerade jätte bra. Husse hade sitt bälte med mig i så han var nöjd. Hjälpte honom lite uppför, jag e ju så snabb.... Så det gick fort nedför sedan. Hi hi. Det värsta var för husse att det är is i spåret fortfarande...

Lite spår har jag o matte jobbat med. Är riktigt tänd, var ett tag sedan. Matte försöker att hitta en rutin för hur vi skall göra vid spår påsläppet. Menjag e så ivrig att spåra att hon knappt kan hålla mig o få på mig selen.

Matte har lärt mig i smyg att hämta tumstocken. När husse kom på oss i garaget skrek han åt mig när jag skulle hämta den i verktygslådan, så nu måste matte lära om mig. Vågar inte riktigt ta den igen. Men husse visste inte att vi tränade så det är väl ok... Matte vart ARG!

I måndags började vi en fortsättningslydnads kurs inomhus i Skultuna. Det gick JÄTTE bra. Jag var jätte taggad på matte o vi hade grym kontakt. Trotts att grannen med Gismo också tränade där. Jätte kul.

Så nu skall vi träna där varje måndag. Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0