Bra start!

Det har varit en jätte bra start på det nya året. Först o främst så är matte hemma med mig, vilket betyder en massa roligheter än vanligt!
Vi har varit hos pappa Molle o busat, fick även busa med deras tik valp Pippi, fast hon var lite rädd för mig nu. Det var ändå första gången vi träffades o jag är väl kanske inte den försiktiga gossen....

Sen så har vi drag tränat i elljusspåret ca 30minuter, uppför som nedför.

Nisse med mommo o co har varit här. Så ännu mera bus!

Å idag har Zelda vart här!!! Jag hadde inte träffat henne på jätte länge. Så det var super kul. Vi var ute o gick i 1,5 timmar! Vi fick vara lösa i två omgångar o busade då järnet!

Matte har även tränat lite klicker med mig o pysslat om mig! Myser!!!!

Tänk att allt detta har vi hunnit trotts att det bara har gått 3 dagar in på det nya året. Detta år kommer att bli bra!

Jag har även hunnit att växa ur min dragsele, trotts att jag har gått ned 1 nästan 2 kg under jul o nyår, är det någon som vill köpa den?
Har hunnit använda den 3 gånger...

God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: molle & matte

Tjena!!Jo de e bra.inga problem :-)Jeps vi får ta en långis snart igen.Puss på nosen.

2008-01-03 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0