STOR SORG!

image14


I dag har min älskade pappa Crossway´s Molle somnat in. Det är med STOR sorg vi beklagar detta. Alla våra tankar går till hans matte Marjo, husse Matti och deras hundar Bonnie och Pippi. Vi vet att varken ord eller görning kan lätta er sorg, men ni skall veta att vi verkligen känner med er. Ni gjorde ett jätte bra jobb med Molle!

En bättre pappa kan ingen ha haft!! Molle gav våran ras ett bra rykte och krossade myten med att vi är argsinta. Det finns ingen hund som har varit så ödmjuk som han. Så full av liv och glädje. Så arbetsam och busig.

Molle kan med stolthet lämna denna jord för att vila i hund himlen. Det har han gjort sig förtjänt av. Trotts hans ringa ålder 4,5 år har han hunnit med att bli bla Viltspårs champion, Korad, LP1, SUCH, FINUCH, CACIB, SvCh Uppflyttad till högre klass spår.

I går fick hans matte o husse besked om att Molle hade cancer i tunntarmen, som hade spridit sig till ena lymfkörteln. En väldigt aggressiv cancer. Så det fanns inget att göra än att låta honom somna in. Allt gick så fort, och i en så tidig ålder!

Stora tårar faller från mattes kinder nu... Men jag vet att du kommer att vaka över mig och alltid finnas vid vår sida. Jag ska försöka följa dina tass spår. Jag skall göra dig stolt över din son. Är så glad att just du var min pappa.

Du kommer ALLTID att finnas i våra hjärtan! Vi älskar dig Molle!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0