Mer info om bevakning

Det har varit en spännande dag idag. Eller i alla fall för matte. För i dag var hon på info möte ang bevakningskursen. Inga datum vart satta förutom en avstämmning på lydnaden. Den var den 13 mars i alla fall. Matte måste göra lumpen!!!! En vecka ska hon ligga i tält o lära sig skjuta med AK4, lära sig sjukvård o självförsvar. Jag får inte följa med då! Det är inte rättvist. Men jag ska nog få så att jag tål. Alla fall om man lyssnar på matte.
Det kommer tydligen att bli mycket passivitets träning för min del. Fast bunden vid Björnöns motionsspår är nog ett faktum. Eva med hunden Nellie kommer nog att göra oss sällskap.

Matte har redan hunnit boka in skott träning med hennes morfar i morgon bitti o på lördag morgon. Om matt elovar så ska även hon testa att skjuta. Får se hur hennes axlar klarar det... De har ju en tendens till att hoppa ur, precis som husses.

På förmiddagen i dag vart det cykling med matte o husse. Ett besök hos mormor o morfar hans det med också.

Jag fick ett ÄKTA märgben av husse o matte i alla hjärtansdagpresent!!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0