Torsdagen kom med snö, men...

Nu var torsdagen Äntligen här. Tom snön hade kommit. Hade sett fram emot att träna med matte. Spåra o lite lydnad!
Men vad händer! Jo hon åker iväg på en SKATTETRÄFF! KUL... Själv fick jag tillbringa dagen i hundgården. Fint...
Matte fick en reserv biljett till en skatteträff med Tholin & Larsson. De kostar nästan 3.500kr per person. De var 10 st i klassen som fick gå på den. Så matte var glad men inte jag.

Det ända roliga idag var väl att det kom en massa snö.

I helgen har hon inte tid med mig heller. På fredag har hon "kört ut" mig o husse IGEN. För då kommer några i hennes klass över på lite party. På lördagen åker hon upp på HUNDutställning i Stockholm, utan mig!
På söndagen åker hon ner till G-borg för är att se när hennes kusin Denice gör debut i en fitness tävling.


Här är mattes kusin!!

Hoppas att det går bra för henne! Lycka till Denice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0