Matte mötte världens starkaste man!

I fredags var matte o husse hundvakt åt Nalle. Först var jag o husse nere hos Nalle då matte hade tjejer från klassen hemma. Sen vart vi hem ringda o fick komma hem. Nalle sov över hos oss o det gick riktigt bra. Vi hade ju redan busat hela dagen nere hos Nalle.

På lördagen åkte matte o Marjo till hundutställningen "Stora Stockholm". Min bror Musse (C.Max) ställdes i öppen klass. Han fick en 1:a men fick ingen placeringen.
I bruksklass ställdes en släkting som heter Viggo. Han van den klassen o vart dessutom 3:e bästa rottis hane!
I championklassen ställdes min farbror C. Jr Samurai. Han van klassen o vart bästa rottis hane. Han e riktigt fin han. Påminner mycket om pappa Molle.
Matte shoppade loss lite åt mig o kom hem med massor o ben o namnbrickor. Hi hi. Även en julstrumpa köpte hon åt mig. Tack tack.

På söndagen åkte hon ned till G-borg för att titta på sin kusin som tävlade i BodyFitness. Hon såg bra ut o presterade jätte bra. Matte var stolt. Tyvärr gick hon inte vidare till final för konkurrensen var sten tuff o många slogs om de 15 platserna. Men hon blev tillfrågad att bli fottad för tidningen Body o några klädmärken. Så det ska hon ställa upp på.

Matte träffade på en av VÄRLDENS STARKASTE MÄN. En man från Polen. Tänker inte ge mig på att försöka stava hans namn. Det börjar på P...novski, i alla fallHusse diggar honom starkt så matte var bara tvungen att ta ett kort på honom o sig själv. Lägg märke till mattes hals och huvud jämfört med hans.!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

DU LER! :D HÄRLIGT!!!

2008-12-09 @ 17:54:30
Postat av: Marjo

Herre min jee ;-)han var inte liten...men han ser snäll ut.

2008-12-10 @ 01:00:09
Postat av: Maria&Samurai

Tack för sisst det va trevligt och se igen:)

Vilken BIFF du har vid din sida ha ha.

God fortsättning på året!

2008-12-11 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0