God jul på er alla!!

I morgon är det julafton!! Å jag vet vart mina paket finns. Är o luktar vid den lådan DAGLIGEN!!!!
I söndags fick jag faktiskt redan julklapp. Det var av farmor bus o co. Jag fick öppna paketet själv!!! De e ju så kul att få slita upp paket. Där i låg det ett grisöra som rök direkt. Sedan ett lite större ben samt en kampring. Den höll dock bara i 5min tills ludd började komma ut. Undrar varför.... Men med den har vi busat med. Jag har dragit husse på golvet med den i munen.
Tack än en gång för julklappen!
I söndags kväll åkte matte, jag o Maria med boxrarna till ett ridhus i Ransta o tränade. Gissa om jag var laddad!! Det var riktigt kul med lydnad. Dock inte att hämta en apportbock som var full av sand.. Men i övrigt hade jag väldigt bra kontakt med matte under alla moment vi tränade. Linförheten som vi har svårt för börjar se riktigt br aut nu. Maria var impade av oss. Vilken förbättring mot när vi började träna i hop. De e kul att någon ser det. Jag hade dock lite svårt med att låta bli att springa till Maria när hon kampade för fullt med Svea o Elsa. Jag sprang två gånger vardera till dem. Matte vart arg, men jag lärde mig till slut att det var fel o att det är roligare hos matte ändå. 
Matte körde framförgående mot Maria o det kan man snacka om dragning! Jag stannade rakt också. Hade riktigt focus framåt. Hihi.

Matte har lovat mig att vi skall få lite mer tid i hop nu under jul o nyår då hon e lång ledig. Hoppas hon håller det. Än så länge har det funkat bra. 

God jul på er alla! Å då menar jag GOD. Längtar efter julskinkan!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0