Kul i skogen!

I tisdags hade vi träning. Nu körde vi typ sök. Inte enligt tävlingsregler utan mer som bevakning med sök inslag. Jag hade två figgar på vardera sida av stigen. När jag närmade dem på stigen så började de prassla. När jag hade markerat fick jag bli iväg släppt. Å det är något som jag ÄLSKAR!!!. Fyra skick vart det totalt. Jag hade bra markeringar o allt flöt på bra på patrullstigen. Hade dock lite svårt att släppa första figgen. Det var ju så kul där ute.

I torsdags hade vi spår träning. Gick sådär. Är inte fullt focuserad. Men vi skall testa hårda spår nästa vecka så jag verkligen måste focusera mera!! Jag fick även hinna med lite bus med de snygga boxer tikarna!!! Är så roliga.

Annars tränar vi på med klövjeväskor och viktmanchetter. Men något nytt är att nu i veckan har matte börjat att köra ett kort lydnadspass med mig på morgonen efter våran långispromenad. Det vill säga ca kl 5.50-6.00. Det funkar faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0