Fradag 28/9 1 dag kvar till utställningen!

Matte var i skolan i dag o husse var hemma. Husse tog med mig till Patrikskogen där husse cyklade o jag sprang lös bredvid. Det vart ett litet varv o ett lite större varv. Självklart så gick vi en stund före för rastning o uppvärmning o efter cyklingen var det nedvarvning. Lite trött vart jag allt. Men inte så flåsig. Matte har gett oss klara linje rom hur mycket jag får göra. Vi har ju precis börjat med lite mer anstängande träning. Vi började nu när vi vet att jag har så bra höfter o armbågar.

Husse har en sån busig cykel! I bland cyklar han på ett hjul. Då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag skäller o skäller. Men den busar inte tillbaka.

När matte kom hem var det mycket träning inför utställningen i morgon. Lite fin justeringar av klor mm vart det också! I morgon är det dags. Matte har ju tränat mig mycket på hur jag skall stå i ringen. även hur jag ska trava. Att det ska vara så noga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0