Yes! MH dags!

Matte fick ett efterlängtat mail i dag. Det är MH dags! Dvs att jag ska mentaltestas för att i stort sett se vad matte håller i snöret...
På lördag är det dags. Det är enda ute på Värmdö, husse e "tvingad" att följa med som chaufför. Matte vägrar att köra bil i Stockholm. Husse protesterade inte direkt så han vill nog titta på när det kommer fram spöken ur buskarna och det ska skramla o skjutas lite här o var.

Det som e roligast med det hela är att mina bröder Matador (Diesel) och Max (Musse) också ska MH testas samtidigt. Diesel är först ut, sen jag o sist Musse. Ska bli kul att ses. Vi får/bör nog inte träffas innan alla har gått "banan" men sen kan vi ju små prata lite...

I morgon har matte planerat in skott träning just pga av detta. Det är inget nytt för mig men det e väl bäst hon får som hon vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0