Träffade tjejen igen

I dag tisdag skulle vi besikta A3 bilen. Jag fick följa med igen. När mannen kliver in i bilen vaknar jag upp. Bökar runt lite (det e ju lite trångt) Mannen undrade var det var som lät o tittade bakåt. Han vart lite förskräkt när jag satt där. Han tyckte jag var jätte snäll som inte sa något när han skulle testa bromsarna. Tyckte jag var väldigt lydig o intresserad av vad han gjorde. Måste ju kolla så at allt går rätt till=) Bilen gick igenom så nu kan matte sälja den lilla bilen så att jag ALLTID får åka i den stora bilen.

Efter besöket där var vi lite hungriga, så vi åkte till Mc´Donalds o åt en varsin cheesburgare. MUMS!!! Matte e så snäll ibland.

Sen åkte vi hem till Zelda! (Å Lina o Elvira o Pelle) Matte o Lina tog med oss ut på en runda runt staden. Denna gång gick vi åt andra hållet. Efter en stund fick vi springa av oss lite i en park. Å då kom det! Ett tort o långt tåg!! Har aldrig sett något på så nära håll. O vad det lät. Vi slutade busa o bara tittade. Vagn efter vagn kom det. Spännande. Sen var vi tvugna att gå hemmåt. Men vilken upplevelse, O rädd vart jag inte heller. Vi var väl kanske 10 meter ifrån tåget. Efter 1timme var vi tillbaka igen...

De e ju så kul med Zelda. Lite bus o lite kramar. Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0