Stads besök med en tik!

I dag tog matte med mig till den STORA staden Västerås. Vi skulle ut o gå med Lina o ZELDA o lilla Elvira. Zelda är en riktigt fin rottis tik fast med en bestämdhet som få. Hennes ord är min lag.... Hi hi.

Lina bestämde väg o jag o matte hakade på. Det vart en lång runda. Jätte kul. Först gick vi i stadsmiljö sen gick vi in i Rocklunda spåren med en massa joggare, stavgåare o cyklister. Skötte mig riktigt bra här. Bra övning tyckte matte. Efter det fick vi springa lösa på flera fotbollsplaner o sedan in på en baseball plan som var inhängnad. SUPER kul. Zelda o jag busar så bra ihop. Lite höft tacklingar ger vi båda varandra. Full rulle här.

När vi hade sprungit av oss var det dags att återvända. Stadsmiljö igen o nu luktade jag inte lika mycket överallt. Jag ska erkänna att jag vart lite trött.

Väl hemma i huset sprang jag in från bilen o rakt upp i husse o mattes säng. Jag ville gosa ned mig en stund. Var helt slut efter 2-2.5 timmars promenaden i staden.

Det här måste vi göra om!

Fröken Zelda
image4

Kommentarer
Postat av: Lina

hejhej max!!
de e jättekul när du kommer o hälsar på så vi kan busa o kramas lite :) så får ju våra mattar lite sällskap på vägen oxå! hoppas vi ses snart igen! kraam

2007-10-14 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0