Rolig dag

Efter vår morgon runda o rutiner fick jag följa med matte till verkstan med hennes lilla A3. ABS lampan lyste. När vi fick åka in låg jag o sov där bak. Sen när mekanikern skulle sätta sig i bilen för att kolla med datorn vaknade jag. Jag kunde ju inte låta bli, jag gav ifrån mig ett högt o grovt skall o satt upp ena tassen på sätet som var mellan oss. Han flög ur bilen! O visste inte vad han skulle säga. Hi hi hi. (Det var ju det jag ville.)  Sen kunde han sätta sig igen o jag tittade snällt på. De skulle laga bilen under dagen så mattes mormor fick komma o hämta oss. Vi tog en promenad ner till ÖB så fcik hon hämta oss där.

Lite lydnad han vi träna innan matte var tvungen att åka till skolan. Skönt att hon har halvdagar ibland.

När matte kom hem skulle hon börja att fixa hennes enorma blivande rabatt. Lars hade vart över i söndags med ett lass gjord som nu skulle skottas över till hennes blivande rabatt. Det såg jätte kul ut så jag bestämde mig för att hjälpa till.

image7

Vet inte om jag kanske var mest i vägen... Roligt var det i alla fall.

Mot kvällen gick vi en runda i Skultuna. Känns som om vi har börjat att gå mycket i Skultuna nu. vet inte vad hon vill med detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0