Lördag o MH dags.

Upp tidigt på morgonen. Hade en tuff natt. Halsen var besvärlig, spydde lite på natten. Vi var alla trötta när klockan ringde kl fem. Matte tvingade mig att bada kvällen/natten innan. Hon tyckte at jag luktade stall...

Kl 6.00 träffade vi Marjo o Matti i Västerås. De skulle åka efter oss till Värmdö.

När vi kom fram vid halv åtta var redan brossorna Diesel (Matador) o Musse (Max) där. Lite rastningen sen var det dags för Diesel. Matte o husse följde med ut för att förbereda sig. Jag fick vänta i bilen...

Sen var det dags för mig!! Matte var laddad o lugn. Hon försökte att aldrig titta på mig, utan jag fick sköta mig själv så som jag skulle göra. Var lite ovant. Är ju van att lite på matte, hon e ju min ledare.

Matte var jätte nöjd med mig. Jag reagerade så som hon ville. Jag hade lite problem med ett av spökena. Det var en karl som såg ut som en grottmänniska. Även utan huva var han läskig. Husse var extra nöjd med att jag skällde åt karln. Nu vet han att jag kan skydda matte o släpper inte in "gubbar" nära matte. Hi hi.

Efter MH´t hade Marjo planerat en liten stund med oss bröder. Vi fick alla en påse med lite gott o en klicker. Hon visade oss hur man tränar med klicker o gav oss lite råd o peppade oss att sätta igång nu när både MH o röntgen var avklarat. Vi har faktikt redan börjat, matte e så ivrig. Kurs efter kurs. Aktivitet efter aktivitet... Men kul.

På vägen hem fick jag en Cheesburgare, MUMS!!! De e ju så gott.

Kommentarer
Postat av: Marjo & Molle

Hi Hi...Grottmänniska...Ha ha ha..den va bra.

Ni var riktigt duktiga....:-)

2007-10-08 @ 19:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0